hoe de vitaliteitscoach je kan helpen

Voeding, beweging en rust; de drie peilers die je helpen om fit & vitaal te worden en te blijven en het werkveld van de leefstijlcoach.

 

Maar er is meer...

 

De drie peilers ijn onderdeel van de 9 beïnvloedende factoren op vitaliteit - wat ik graag uitleg als je gevoelsgezondheid. 

 

vitaliteit 9 factoren gezoelsgezondheid

 

Vitaliteitscoaching gaat je helpen om jouw leefstijl in het grote geheel te plaatsen; namelijk jouw leven, je bestaan.

 

Voed je goed ------ Beweeg mee ------ Rust bewust

 

Iedereen is anders (gelukkig) en voor iedereen geldt een andere mogelijke weg. Zoals jij in elkaar zit, onder welke omstandigheden je leeft en de gebeurtenissen die op je pad komen maken jou uniek. Mijn bijdrage als vitaalcoach is dan ook om overzichtelijk te krijgen wat jou jou maakt, je te helpen bepalen welke factoren belemmerd worden of belemmerend werken en je helpen je acties daarop te bepalen en uit te voeren.  

 

Zo heb jij waarschijnlijk door je werk met onregelmatige diensten in een wisselrooster en met nachtdiensten een verstoring in je bioritme. Slapen wanneer het licht is, presteren in de nacht, je eetpatroon onregelmatig en met regelmaat bewegen schiet er al snel bij in. Dat geeft een soort dominoeffect waar je steeds meer last zult van ervaren. Jouw mogelijkheden en wensen samen met mijn kennis en ervaring maken het mogelijk dat effect te beperken, door het te verzachten of te vertragen of waar mogelijk zelfs te stoppen. 

 

Mijn bijdrage als vitaalcoach is dan ook om overzichtelijk te krijgen wat jou jou maakt, je te helpen bepalen welke factoren belemmerd worden of belemmerend werken en je helpen je acties daarop te bepalen en uit te voeren.  


Kortom; ik help je overzicht te krijgen, je doelen te bepalen, je acties te kiezen én ze uit te voeren. Met de juiste motivatie, gedegen informatie en de beste vaardigheden die je nodig hebt. Om zo op de snelst mogelijke manier de beste en blijvende resultaten te bepalen. Zodat jij je fit & energiek voelt, letterlijk en figuurlijk lekker in je vel zit. Dat je een hoge "gevoelsgezondheid" ervaart en daarmee nog lang kunt blijven genieten van de vrijheid en flexibileit die dit onregelmatige leven je biedt en kunt blijven doen wat je leuk vindt en wat je gelukkig maakt. 

 

Dus als je denkt dat je situatie zoals hij nu is, is waar je het maar mee moet doen... Je gebrek aan energie er nu eenmaal bij hoort, je jezelf de dag of de nacht wel doorsleept, de verkeerde dingen blijft eten omdat ze je gewoon eengoed gevoel geven,eventjes... Je denkt dat je vanzelf wel eens bijslaapt, wanneer en hoe het ook uitkomt en je wel ziet hoe lang je het volhoudt...

 

ebookverwijzing draagkracht draaglast sterkerworden

 

Ik kan je wel voorspellen, als je niets doet, lukt dat volhouden niet erg lang. Er wordt door de verschillende factoren behoorlijk "gezaagd" aan de tafelpootjes van je belastbaarheid, terwijl je belasting gewoon doorgaat...

 

 

 

 

 

 

 

BASTA! Het kan beter!

 

 

Wat kies jij? 

 

Ik modder nog wel even door, misschien kom ik later nog wel eens bij je terug... Ook goed natuurlijk, ik hou van je eigengereidheid en eigenzinnigheid (een belangrijk gebleken eigenschap ook in de strijd tegen stress :))

Mocht het toch niet voldoende zijn dan zie je alsnog graag in een van de programma's terug. 

 

 

BASTA! Ik ga er wat aan doen!

*** stuur hier jouw mail en ik neem binnen 48 uur contact met je op***

 

 

 

 

tafeltej met bloemen en zandloper ebookverwijzing draagkracht draaglast sterkerworden

Draagkracht versus draaglast * een kwestie van tijd  

 

 

Hoe is het gesteld met jouw vitaliteit, oftewel, hoe hoog is jouw gevoelstemperatuur? Doe de quickscan en ontvang het resultaat in je mailbox.

 

Beweeg mee & Voed je goed

 

bewegen en gezond eten

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

duurzaam afvallen

meer energie

lekkerder in je vel

meer voldoening

vrij bewegen

meer energie

doelen behalen

betere focus

meer zingeving

vrij leven

 

Stuur mij vanaf vandaag een week lang elke dag een tip om direct mee aan de slag te gaan. 

 

 

 

 

En... Rust bewust

 

 

betere balans

meer rust

tijd voor jezelf

stress verminderen

positieve gedachten

beter in je vel

 

Stuur mij vanaf vandaag een week lang elke dag een tip om direct mee aan de slag te gaan.